سفارش چاپ آنلاین

ساخت وبلاگ

پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان

به گزارش ساناپرس، علیرضا دبیر که به تازگی از مسابقات کشتی قهرمانی جهان در صربستان بازگشته، امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. او در ابتدا در مراسم قرعه کشی گفت: من نه می خواهم جهان پهلوان شوم و نه چیزی. هر چیزی هست را صادقانه می گویم. من نه مجیزگوی وزیر هستم و نه دوست دارم رییس هیاتم مجیزگوی من باشد.

رییس فدراسیون کشتی سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

 

۷، ۸ سال اعتقادی به لیگ نداشتند
دبیر در ابتدا در خصوص لیگ گفت: مراسم قرعه کشی لیگ کشتی است. متاسفانه ۷، ۸ سالی به لیگ اعتقادی نداشتند، اما ما به خاطر ۵، ۶ کشتی گیر نمی توانیم درآمد ۳، ۴ هزار نفر را از بین ببریم. از اول هم محکم گفتم بعد از مسابقات المپیک و جهانی، لیگ برایمان مهم است. سازمان لیگ باید استقلال داشته باشد و حتی به دوستان گفتم باید به فدراسیون پول هم بدهید.

 

با هر کسی که تخلف کند، برخورد می کنیم
وی در خصوص برخی درگیری ها در جریان لیگ دسته اول کشتی عنوان کرد: من با هر کسی که به کشتی کشور لطمه وارد کند، برخورد می کند. آن فرد می تواند مربی باشد، مغرض باشد یا یک کشتی گیر باشد. چیزی که به من و کمیته انضباطی برمی گردد، محکم می ایستیم. به هر حال یک جایی مربوط به امنیت آن شهر و شهرستان برمی گردد.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 102 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 1:31

آخرین اخبار حوادث

به گزارش ساناپرس، زمانی که خودروی خود را پارک می‌کنید حتماً هم باید آن را در دنده بگذارید هم ترمز دستی را بکشید. این اقدامی که بود که راننده این خودرو انجام نداد و بهای آن را به تلخ‌ترین شکل ممکن پرداخت کرد.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 110 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 1:29

آخرین اخبار از قیمت مسکن

راه‌های وزیر راه و شهرسازی برای خانه دار شدن مردم

 

رستم قاسمی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در شیراز گفت: ۶۰ تا ۷۰ درصد هزینه سبد خانوارها مربوط به مسکن است و امروز در کشور حدود هشت میلیون مستاجر داریم، اما با این وجود در حوزه عرضه و تقاضای مسکن با یک عقب ماندگی جدی نیز مواجه هستیم و این مساله می‌تواند برای کشور ایجاد خطر کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید برای تامین مسکن مردم فکر اساسی و جدی کنیم، مسکن جزو ضروریات بسیار جدی مردم است، نمی‌توان انتظار داشت که جوان ما بدون داشتن مسکن تشکیل خانواده دهد و اگر هم تشکیل دهد از هم می‌پاشد چرا که جایی برای زندگی کردن ندارد.

وی افزود: دولت و مجلس مزیت‌هایی اختصاص داده و امکاناتی را پیش‌بینی کرده‌اند و می‌توان با بهره‌گیری از این مزیت‌ها و امکانات و با اجرای طرح نهضت ملی مسکن شرایطی ایجاد کرد که مردم صاحب خانه شوند.

وی گفت: در مسکن مهر که کار بسیار بزرگی هم بود، کل زمینی که دولت به آن اختصاص داد برای یک میلیون واحد بود و برای سه میلیون واحد دیگر مردم زمین تامین کردند، اما در طرح نهضت ملی مسکن دولت می‌خواند برای هر چهار میلیون واحد زمین تامین کند و این کار را هم خواهیم کرد.

 
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: کار بزرگی که مجلس در همین راستا انجام داد این بود که ۲۰ درصد تسهیلات بانک‌ها را به مسکن اختصاص داد و اگر غیر از این باشد مسکنی هم ساخته نخواهد شد.

قاسمی اظهار داشت: همچنین به دنبال این هستیم که سهم بانک‌ها را از ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن را افزایش دهیم تا سهم آورده مردم کمتر شود.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 122 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 1:28

مهمترین خبرهای اقتصادی ایران

هزینه گزاف سرویس مدرسه دردسر جدید خانواده ها

ر کنار تمام مشکلات پیش روی خانواده‌ها از یافتن مدرسه خوب، عدم ثبت‌نام در مدارس دولتی عادی به بهانه محدوده بندی، شهریه مدارس دولتی و شهریه‌های گزاف مدارس غیردولتی اینبار نرخ بالای سرویس مدارس، دردسر جدید خانواده‌ها شده است.

نرخ سرویس مدارس حتی برای مسافت‌های کوتاه 5 یا 10 دقیقه‌ای رقمی معادل 7 تا 9 میلیون تومان است.

سرویس مدارس , دانش‌آموزان ,

 

این رقم برای مسافت‌های طولانی‌تر تا 18 میلیون تومان از سوی خانواده‌ها گزارش شده است.

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 115 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 1:25

خبرجو 24

گروه ایرنا زندگی – طبق گزارش Foundation Scelles، تخمین زده می‌شود که در سراسر جهان 40 تا 42 میلیون روسپی وجود دارد. 80 درصد از جمعیت روسپی‌های جهان را زنان تشکیل می‌دهند که بین 13 تا 25 سال سن دارند. در حالی‌که این آمار در مورد روسپی‌گری دقیق نیست، اما نشان‌دهنده گستردگی تجارت جنسی در سراسر جهان است. به‌هرحال، امروزه فحشا یا روسپیگری در جهان به یکی از پرسودترین تجارت‌ها تبدیل‌شده و کشور ایران نیز از آفات و آسیب‌های این جرم در امان نیست؛ اما درباره آمار زنان خیابانی در ایران، دکتر حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در گفت‌وگو با ایرنا می‌گوید: «درباره روسپیان در ایران هیچ آمار دقیقی وجود ندارد چون نظام ثبت دقیقی برای این مسئله وجود ندارد لذا اگر هم‌جایی آماری منتشر شود مقصود می‌تواند آمار مراجعه‌کنندگان به آن مراکز و سازمان‌ها باشد.»

مهمترین راهکار برای کاهش آمار زنان خیابانی چیست؟

زن روسپی با زن آسیب‌دیده اجتماعی فرق دارد

دکتر موسوی با اشاره به تفاوت بین روسپی و زن آسیب‌دیده اجتماعی می‌گوید: «روسپی کسی است که برای کسب درآمد تن‌فروشی می‌کند و لذت، محور ِکار او نیست، چه‌بسا ممکن است لذت هم ببرد اما شغلش تن‌فروشی و کسب درآمد است که طبق قانون انجام این کار جرم محسوب می‌شود اما زنان آسیب‌دیده اجتماعی کسانی هستند که الزاماً برای کسب درآمد اقدام به ارتباط نامشروع نمی‌کنند بلکه این افراد اغلب گول می‌خورند و تمایل به بازپروری در این زنان وجود دارد که البته طبق آیین‌نامه کارآموزی و بازپروری اجتماعی سال 1371 هیئت دولت، مسئولیت این گروه با سازمان بهزیستی است.»

این مددکار اجتماعی ادامه می‌دهد: «آن دسته از زنانی که به هر دلیل روسپی‌گری می‌کنند و فرایند زندان را سپری می‌کنند، بعد از آزاد شدن از زندان چنانچه از حمایت خانوادگی برخوردار نباشند، طبق آیین‌نامه بازپروری در این شرایط نیز می‌توانند به سازمان بهزیستی ارجاع شوند.»

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 135 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 1:22

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی پنج‌شنبه، ۳۱ شهریور ماه ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره شهید ستاری است که با جدیت به دنبال هواپیماهای جنگی است تا بتواند رزمنده‌ها را تجهیز کند.

محسن قصابیان، مهدی کوشکی، جواد هاشمی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، قاسم زارع و لیندا کیانی در فیلم سینمایی «منصور» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «پرواز در شب» به کارگردانی زنده‌یاد رسول ملاقلی پور جمعه، اول مهر ماه ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: یک گردان نیروهای ایران در محاصره قرار می‌گیرد و ارتباط آن با قرارگاه مرکزی قطع می‌شود چهار نفر از رزمندگان گردان انتخاب می‌شوند تا برای درخواست کمک خود را به قرارگاه برسانند.

زنده یاد فرج‌الله سلحشور، علی یعقوب‌زاده، تاجبخش فنائیان، جعفر دهقان، مصطفی لاجوردی، کامران نوروز، اکبر نیکرو و سید جواد هاشمی در فیلم سینمایی «پرواز در شب» هنرنمایی کرده اند.

شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «تپه عقاب‌ها» به کارگردانی صمد غلامزاده پنج‌شنبه ساعت هشت صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: سعید و حبیب دو رزمنده هستند که در منطقه عملیاتی خود، دو عقاب را می‌بییند که بالای تپه های نزدیک مقر آنها در حال پرواز هستند. آنها به دنبال عقاب‌ها به بالای تپه می‌روند و با شلیک توپخانه عراقی‌ها مواجه می‌شوند.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان جمعه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: احمد متوسلیان که دوران نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده و اکنون بزرگ تر شده، فرمانده لشکری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند. اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای ایران رقم می‌خورد.

هادی حجازی‌فر، امیرحسین هاشمی، سوده ازقندی، فرهاد فداکار و عماد محمدی در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آوان» به کارگردانی آرش سجادی حسینی جمعه ساعت هشت پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: آوان در منطقه ای دور افتاده و کوهستانی اطراف شهر کرمانشاه به همراه پدرش سیروان، چوپان ناشنوا و همسر از دست داده زندگی می کند. روزی مهندسی جهادگر برای جاده سازی به منطقه می آید و سعید برادر کوچک او با آوان دوست می شود. مهندس از سیروان می خواهد تا آوان به مدت سه روز به همراه آنها راهی شهر شود. سیروان می پذیرد و در ادامه مشخص می شود که قصد مهندس از این کار ماندگاری سعید و نرفتنش نزد پدر و به جبهه است، علی رغم این مسأله سعید راهی جبهه می شود و آوان راهی روستا. آوان که به سعید دلبسته، دل به کار نمی دهد و …

کامران خسروی، امین شاهمرادی و جواد قلی زاده در فیلم تلویزیونی «آوان» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی جمعه ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

این فیلم روایتی است از دفاع گردان عمار یاسر لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث برای عبور از تنگه راهبردی ابوقُرَیب و حمله به فَکّه و شرهانی در روزهای پایانیِ جنگ. عراقی‌ها باید از سد یک پایگاه که شکل تنگه است عبور کنند که …

 

منبع: https://khabarjoo24.com

سفارش چاپ آنلاین...
ما را در سایت سفارش چاپ آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آی آر جاپ irchap بازدید : 99 تاريخ : جمعه 1 مهر 1401 ساعت: 1:20